Κίνηση Δημοτών Βριλησσίων

 
31/10/2025

Κλείσιμο υποκαταστημάτων ΕΛΤΑ, ένας προδιαγεγραμμένος θάνατος

Κατεπείγον Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Βριλησσίων

«Η κυριαρχία της οικονομίας σημαίνει ότι το κέρδος γίνεται αυτοσκοπός· όλα τα ανθρώπινα έργα και δραστηριότητες υποτάσσονται σε αυτόν τον στόχο. Ο άνθρωπος παύει να είναι δημιουργός νοήματος και γίνεται μέσο για την απεριόριστη συσσώρευση.» (Κ. Καστοριάδης, Η φαντασιακή θέσμιση της κοινωνίας, Ύψιλον, σ. 151).

Σε κατεπείγουσα συνεδρίασή του, σήμερα Παρασκευή 31/10/2025, το Δημοτικό Συμβούλιο των Βριλησσίων αποφάσισε την έκδοση του παρακάτω ψηφίσματος:
------------------------------------------------------------------------------------------
ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ των ΕΛΤΑ ΣΤA ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
Η διοίκηση των ΕΛΤΑ, με μόνο κριτήριο την κερδοφορία της επιχείρησης, αποφασίζει το κλείσιμο πάνω από 200 υποκαταστημάτων, μεταξύ των οποίων και το κατάστημα των Βριλησσίων.
Το οριστικό κλείσιμό του, θα προκαλέσει σοβαρά προβλήματα και αφάνταστη ταλαιπωρία σε πλήθος δημοτών, σε επαγγελματίες της πόλης χωρίς ταχυδρομική κάλυψη, σε συνταξιούχους χωρίς πρόσβαση στις πληρωμές τους, σε ευπαθείς ομάδες πληθυσμού που εξυπηρετούνται καθημερινά από αυτό. Δεν υπολογίζουν καν τους εργαζόμενους που τους ξεριζώνουν, ρευστοποιούν το εργασιακό μέλλον τους και επηρεάζουν αρνητικά τόσο την επαγγελματική όσο και την προσωπική τους ζωή.
Εκφράζουμε την κατηγορηματική μας αντίθεση στην απόφαση για το επικείμενο κλείσιμο του καταστήματος ΕΛΤΑ στα Βριλήσσια.
Απαιτούμε την ανάκληση της απόφασης για το κατάστημα ΕΛΤΑ Βριλησσίων, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία των ταχυδρομικών υπηρεσιών του.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αφορμή για την απόφαση του Δ.Σ. των Βριλησσίων υπήρξε η αναστολή λειτουργίας 204 καταστημάτων των ΕΛΤΑ, (αναμεσά τους και αυτό των Βριλησσίων), που ανακοίνωσε αιφνιδιαστικά η διοίκησή τους. Με πρόσχημα φυσικά, την χαμηλή εμπορική δραστηριότητά τους, σαν όλα να μετριούνται αποκλειστικά με παραμέτρους κερδοφορίας, και... βέβαια, υποσχόμενη "τον εξορθολογισμό του δικτύου, την εξασφάλιση της βιωσιμότητάς τους, την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών (ecomerce, courier), την τεχνολογική αναβάθμισή τους και τις καλύτερες συνθήκες για εργαζόμενους και πελάτες". Σύμφωνα με την ανακοίνωση: «Σήμερα η συναλλακτική δραστηριότητα στα καταστήματα συνεισφέρει λιγότερο από 10% των εσόδων, αλλά αναλώνει πάνω από το 50% των εξόδων, κατασπαταλώντας δυνατότητες επένδυσης, ανάπτυξης... ».

Οι πάντες, πλην της κυβέρνησης, αντιλαμβάνονται ότι η απόφαση για το κλείσιμο των ταχυδρομικών καταστημάτων δημιουργεί σοβαρότατα προβλήματα στην πρόσβαση των πολιτών στις δημόσιες υπηρεσίες, ιδιαίτερα στις απομακρυσμένες περιοχές και τεράστιες ανησυχίες για το μέλλον των εργαζομένων τους. Αλλά δεν γίνεται διαφορετικά, στη χώρα που τα Μνημόνια έχουν τελειώσει, αυτό προβλέπεται!

Τα ίδια τα γεγονότα διαψεύδουν πάντως, τα περί αιφνιδιαστικής απόφασης. Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για σχέδιο που εξυφαινόταν και προετοιμαζόταν εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα. Αυτό μπορούσε να το διαπιστώσει οποιοσδήποτε έκανε χρήση των υπηρεσιών των ΕΛΤΑ και στα Βριλήσσια. Το υποκατάστημα στην οδό Θέτιδος, κυρίως όμως αυτό των ΕΛΤΑ-couriers στη οδό Αναπαύσεως, ήταν ελλιπέστατα στελεχωμένα, με άμεσες συνέπειες, για το μεν πρώτο την τεράστια αναμονή, για δε το δεύτερο, καθυστερήσεις και απώλεια προϊόντων. Οι πελάτες των ΕΛΤΑ ταλαιπωρούνταν και οδηγούνταν συστηματικά σε ιδιωτικές εταιρίες, κάποιες από τις οποίες μάλιστα, υποστηρίζονται οικονομικά και από τα κρατικά ταμεία.

Για άλλη μια φορά η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και ο αρμόδιος υπουργός k. Κ. Χατζηδάκης, ο ίδιος που «δολοφόνησε» την Ολυμπιακή, τον ΟΤΕ, τη ΔΕΗ, δούλεψαν το σχέδιο τους με υπομονή και επιμονή. Και με το ίδιο επιχείρημα, ότι δεν μπορούσαν να πράξουν κάτι άλλο, επειδή αυτό προστάζει το Υπερταμείο, προχωρούν σήμερα στην «εκτέλεση» των ΕΛΤΑ. Όσο για το επόμενο σχέδιο που αφορά την ΕΥΔΑΠ, και αυτό έχει ήδη ξεκινήσει...

Κατόπιν αυτών, η «Κίνηση Δημοτών Βριλησσίων ΔΡΑΣΗ για μια Άλλη Πόλη» στηρίζει το κοινό ψήφισμα των παρατάξεων του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Βριλησσίων. Και συντάσσεται με την πάνδημη απαίτηση για την μη υλοποίηση του καταστροφικού αυτού μέτρου. Και για την επείγουσα ανάγκη μιας άλλης πολιτικής για τη χώρα και τους πολίτες της...


«Κίνηση Δημοτών Βριλησσίων ΔΡΑΣΗ για μια Άλλη Πόλη»


readers  230


Σχόλια (1)


Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος 31 Οκτ 2025, 21:02
Ερήμωσαν τα νησιά μας, ερήμωσαν τα βουνά μας, ερήμωσαν τους κάμπους μας και τώρα προσπαθούν να μας στριμώξουν στα όρια του Δήμου των Αθηνών! Στις πλατείες του φυσικά. Ετοιμαστείτε να γίνουμε σκηνήτες...
Εισαγωγή σχολίου
Όνομα:

Σχόλιο:



Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2025 H Δράση στο facebook Το κανάλι μας στο YouTube
 
Ακροβάτες στο χαρτί Ακροβάτες στο χαρτί
Cine Δράση

Τελευταία θέματα

Τοιχο-διωκτικά
Διονύσης Σαββόπουλος
Σήκω ψυχή μου, δώσε ρεύμα, βάλε στα ρούχα σου φωτιά, βάλε στα όργανα φωτιά. Να τιναχτεί σαν μαύρο πνεύμα η τρομερή μας η λαλιά.


Τα σχόλια σας...
Η ΔΡΑΣΗ επαναφέρει το θέμα της οδού Κρήτης στο δημοτικό συμβούλιο23/8/2025 BT
Τόσο πολύ ενοχλήτε η εισηγήτρια που πρέπει να κάνει γύρω γύρω την Κρήτης για να πάει στο σπίτι της;Ας έρθει ενα μεσημέρι η αργά το βράδυ στην πλατεία να δει τι γίνεται στην παιδική χαρά (ώρες κοινής ησυχιας) να δει υποβάθμιση όλης της γειτονιάς. Λύση πρέπει να δοθεί για όλους τους κατοίκους της περιοχής με συνολική αναβάθμιση της κυκλοφορίας και όχι επιστροφή στο παλαιό καθεστώς.
Η ΔΡΑΣΗ επαναφέρει το θέμα της οδού Κρήτης στο δημοτικό συμβούλιο22/8/2025 Μ.Κ
Καλησπέρα, για να καταλάβω τι λέτε στο παραπάνω άρθρο .Έκανε καλά ο δήμος με την αντιδρομηση την Κρήτης ή όχι ? Τόσα χρόνια που όλα αυτά τα φορτηγά και η κίνηση που περνάγανε από την Κρήτης κάνατε ανάλογες προσπάθειες να αλλάξει κάτι ? Η λύσεις που έχουμε σαν κάτοικοι είναι 2 : 1) Μένει η κατάσταση ως έχει γιατί δεν πιστεύω κάποιος να λέει ότι η κίνηση που δυσκολεύει 2 διπλούς δρόμους ( Μακεδονίας, 25 Μαρτίου ) είναι λογικό να πέσει σε ένα στενό 2 τετραγώνων όπως η Κρήτης με δημοτικό ,νηπιαγωγείο και παιδική χαρά .. 2) Να αντιδρομησει ο Δήμος την Ψαρών μέχρι την Αβαρικου για να φεύγουν τα αυτοκίνητα από εκεί. Αν πιστεύει κάποιος και αν γίνεται αυτό που γράφεται να συνεχιστεί ο παράδρομος της Αττικής οδού προς Πεντέλης θα ήταν το καλύτερο αλλά προσωπικά το θεωρώ πολύ δύσκολο. Ευχαριστώ
Ανάγκη μέτρων στην περιοχή των Κάτω Βριλησσίων20/7/2025 Κ.Μ
Καλησπέρα, Σαν κάτοικος της περιοχής συμφωνώ με το παραπάνω άρθρο εκτός από ένα σημείο: "Οτι η αντιδρομηση της οδού Κρήτης δεν ωφέλησε την περιοχή" .Το λογικό είναι να μην δέχονται τα Βριλήσσια τόσο μεγάλο οδικό φόρτο .Αν είναι όμως υποχρεωτικό επουδενι δεν πρέπει για λόγους ασφαλείας των μικρων παιδιών να τον παίρνει η Κρήτης.Υπενθυμιζω ότι η Κρήτης έχει την πόρτα του Δημοτικού, του νηπιαγωγείου αλλά και την παιδική χαρά.Αρα είναι άτοπο να λέμε ότι 2 διπλοί δρόμοι δεν αντέχουν την κίνηση αλλά την αντέχει ένας στενός δρόμος 2 τετραγωνων.Και επειδή μένω στην περιοχή συμφωνω με την αντιδρομηση, όσο και αν ακούγεται ότι όλοι οι κάτοικοι της Κρήτης διαφωνούνε, γιατί προέχει η ασφάλεια των παιδιών και όχι το να πίνω καφέ στο μπαλκόνι χωρίς να περνάνε αυτοκίνητα από κάτω!! ΥΓ : από την πόρτα της Κρήτης του Δημοτικού περνάνε τα μικρά παιδιά και τα παιδιά του νηπιαγωγείου...


Δημοτικές Εκλογές 2014


ΓΠΣ Βριλησσίων 2011


Δημοτικές Εκλογές 2010


Παιδεία 2009




Καλλικράτης: απόψεις και θέματα

Η κρίση και το πρόγραμμα σταθερότητας

Το στέκι της Δράσης 

Το νέο στέκι της «Δράσης», Πάρνηθος 21 Βριλήσσια τηλ. 211-116-5797. H δωρεάν δανειστική βιβλιοθήκη και ταινιοθήκη λειτουργεί κάθε Δευτέρα 12:00-2:00μμ, Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη 6:00-8:00μμ.




   
© 2006 - 2025 Δράση για μια Άλλη Πόλη
Κατασκευή - επιμέλεια ιστοσελίδας: Μάκης Ετζόγλου