Κίνηση Δημοτών Βριλησσίων

 

http://cinedrasi.com/

Χώρος προβολών

Πάρκο Μ. Θεοδωράκης (ΤΥΠΕΤ) Π.Μπακογιάννη 38-42.

Πρόγραμμα προβολών

(Πατήστε πάνω στην εικόνα για να ανοίξει το πρόγραμμα)

Προσεχώς...

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1ου τριμήνου 2020

To 2020 το Cine-Δράση μπαίνει στο 10ο χρόνο του και συνεχίζει τη δημιουργική πορεία του. Όπως συνήθως έτσι και για το πρώτο τρίμηνο του χρόνου έχει ετοιμάσει ένα πρόγραμμα εξαιρετικών προβολών και δραστηριοτήτων για τους φίλους του σινεμά στην πόλη μας.

Ξεκινάμε την Κυριακή 5 Ιανουαρίου στις 8:15μμ με την Γιορτή για τον καινούριο χρόνο. Βλέπουμε την ταινία «Τραγουδώντας με τον Angry Bird»/Singing with Angry Bird). Κόβουμε την πίτα μας και ακούμε μουσική από το μουσικό σχήμα DUO StringLA.

Και συνεχίζουμε με το Yesterday μια ταινία του 2018 από τη Μεγάλη Βρετανία, μια ιδιαίτερου τύπου σάτιρα προς την εφήμερη δόξα και παράλληλα ένα διαφορετικό ταξίδι στον κόσμο της μουσικής.

Σειρά έχει το φιλμ Το αριστούργημά μου από την Αργεντινή(2018) μια γλυκόπικρη μαύρη κωμωδία για τη φιλία που τιμήθηκε με το Βραβείο Κοινού στο φεστιβάλ του Βαγιαδολίδ και συμμετείχε, εκτός διαγωνισμού, στη Βενετία.

Την Πέμπτη 23 Ιανουαρίου, δύο μόνον ημέρες πριν την επέτειο του Ολοκαυτώματος προβάλουμε Το τραγούδι του Φοίνικα (Γερμανία, 2014), ένα βραδυφλεγές φιλμ νουάρ του Christian Petzold για την μεταπολεμική Γερμανία.

Συνεχίζουμε με την αμερικανική ταινία του 2018 «Αν η Οδός Μπιλ Μπορούσε να Μιλήσει» που αφορά την κληρονομιά και το συλλογικό τραύμα του να είσαι Αφροαμερικανός σε μια χώρα χτισμένη πάνω στον ρατσισμό και τη μισαλλοδοξία.

Στις 24 Ιανουαρίου συμπληρώνονται 8 χρόνια από τον άδικο θάνατο (2012) του μεγάλου σκηνοθέτη Θόδωρου Αγγελόπουλου. Έτσι την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2020 προβάλουμε το ντοκιμαντέρ του επί πολλά χρόνια συνεργάτη του Αγγελόπουλου, Αλέξανδρου Λαμπρίδη «Το τέλος μιας Αιωνιότητας» . Το φιλμ αναφέρεται στην ταινία «Μία αιωνιότητα, μία μέρα» και τις τρεις διαδοχικές προτάσεις που είχε ο σκηνοθέτης για το τέλος της ταινίας. Ακολουθεί συζήτηση με τον σκηνοθέτη

Στη συνέχεια είναι το φιλμ «Μαζί ή τίποτα» (Γερμανία 2017) του Φατίχ Ακίν. Η ταινία αναδεικνύει την πολυμετωπική άνοδο των εθνικιστικών και νεοναζιστικών κινημάτων στη σύγχρονη Ευρώπη της κρίσης και εκπέμπει ένα δριμύ κατηγορώ για τις πολιτικές ανοχής που ενισχύουν αυτή την άνοδο.

Συνεχίζουμε με το Ταξί στην Tεχεράνη (2015) ένα φιλμ χαρακτηριστικό του ιρανικού σινεμά, του πιο ζωντανού σινεμά της Ασιατικής ηπείρου. Καταδικασμένος σε αναγκαστική αργία από το ιρανικό κράτος, ο σκηνοθέτης Τζαφάρ Παναχί γυρίζει μια μυστική ταινία υποδυόμενος τον ταξιτζή, μέσα σε ένα ταξί το οποίο έχει μετατρέψει σε στούντιο.

Οι δύο ταινίες που ακολουθούν είναι από την Ισπανία. Τα Ευτυχισμένα 140 του 2014 σε σκηνοθεσία Gracia Querejeta και οι Προϋποθέσεις για να θεωρείται κανείς φυσιολογικός (2015) δεν έχουν προβληθεί στην Ελλάδα και το Cine Δράση τις προβάλει σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Ισπανίας στην Αθήνα και το Ινστιτούτο Θερβάντες. Στην πρώτη μια γυναίκα αναστατώνει τον περίγυρο της όταν στα τεσσαρακοστά της γενέθλια συγκεντρώνει φίλους και συγγενείς σε ένα πολυτελές εξοχικό σπίτι και τους ανακοινώνει ότι έχει κερδίσει 140 εκατομμύρια στο Λόττο. Στη δεύτερη μια ακόμα νεαρότερη γυναίκα αντιλαμβάνεται κάποια στιγμή στη ζωή της ότι δεν πληροί καμία από τις προϋποθέσεις για να θεωρηθεί φυσιολογικός άνθρωπος, οπότε πέφτει με τα μούτρα να γίνει ακριβώς αυτό. Και ο κύκλος με τις ταινίες για τις γυναίκες, τις συνθήκες στις οποίες ζουν και τις συμβάσεις τις οποίες πρέπει να υποτάσσονται, ειδικά όταν ανήκουν σε κοινότητες που κρατούν με αυστηρότητα τις παραδόσεις και στις οποίες ο άνδρας έχει τον τελευταίο λόγο σε όλα ολοκληρώνεται με την Αμμοθύελλα του 2016 στην οποία μια νεαρή κοπέλα τα βάζει με τα ήθη και τα έθιμα των Βεδουίνων. Μετά την προβολή της «Αμμοθύελλας» ακολουθεί συζήτηση για τη θέση της γυναίκας στη σύγχρονη κοινωνία την Πέμπτη 5 Μαρτίου

Για την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης και Μουσικής θα προβάλλουμε το φιλμ Jim Jarmusch Πάτερσον (2016). Το Πάτερσον είναι μια πόλη στο Νιου Τζέρσι των ΗΠΑ κάποτε γνωστή ως «πόλη του μεταξιού», σήμερα τόπος κατοικίας πολλών ισπανόφωνων, Αράβων και μουσουλμάνων μεταναστών. «Πάτερσον» ονομάζεται επίσης ένα από τα διασημότερα ποιήματα του Αμερικανού μοντερνιστή λογοτέχνη Γουίλιαμ Κάρλος Γουίλιαμς, στο οποίο με απέριττη μα γεμάτη εικόνες και συναισθήματα γλώσσα εξυμνεί την αόρατη ομορφιά της καθημερινής ζωής. Το όνομα της πόλης και του ποιήματος έχει ο Πάτερσον ένας οδηγός λεωφορείου που στην καθημερινότητα του δίνει βάση στις μικρές και μεγάλες νίκες της ζωής.

Και το πρόγραμμα του τριμήνου ολοκληρώνεται με την ελληνική ταινία του 2016 Πλατεία Αμερικής σε σκηνοθεσία του Γιάννη Σακαρίδη. Οι ήρωες του «Amerika Square» είναι τρεις και μένουν στην ίδια πολυκατοικία. Όσο διαρκεί η ταινία ζει ο καθένας μια δική του ταινία, με αρχή, μέση, τέλος και κεντρικό άξονα τη φυγή. Φυγή εκτός των ελληνικών συνόρων, εκτός της κρίσης, εκτός της μεγάλης σύμβασης να μένεις ίδιος ενώ όλα γύρω σου αλλάζουν με ρυθμούς πολυβόλου

Και όπως συνήθως την επιμέλεια του προγράμματος είχε η φίλη του Cine Δράση Βίκυ Μαλλίρη, η δε εκτίμηση είναι προσφορά των εκδόσεων Γαβριηλίδης. Τους ευχαριστούμε!

Οι προβολές πραγματοποιούνται κάθε Πέμπτη στις 8:15μμ.

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2025 H Δράση στο facebook Το κανάλι μας στο YouTube
 
Ακροβάτες στο χαρτί Ακροβάτες στο χαρτί
Cine Δράση

Τελευταία θέματα

Τοιχο-διωκτικά
Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας
Με τα μαύρα ρούχα, αμίλητοι καπνίζουν. Οι φίλοι κι ονειρεύονται να φύγουν μακριά. Οι φίλοι που δε βρήκανε τίποτα ν' αγαπήσουν, που δεν πιστεύουν τίποτα, κανέναν, πουθενά...


Τα σχόλια σας...
Η ΔΡΑΣΗ επαναφέρει το θέμα της οδού Κρήτης στο δημοτικό συμβούλιο23/8/2025 BT
Τόσο πολύ ενοχλήτε η εισηγήτρια που πρέπει να κάνει γύρω γύρω την Κρήτης για να πάει στο σπίτι της;Ας έρθει ενα μεσημέρι η αργά το βράδυ στην πλατεία να δει τι γίνεται στην παιδική χαρά (ώρες κοινής ησυχιας) να δει υποβάθμιση όλης της γειτονιάς. Λύση πρέπει να δοθεί για όλους τους κατοίκους της περιοχής με συνολική αναβάθμιση της κυκλοφορίας και όχι επιστροφή στο παλαιό καθεστώς.
Η ΔΡΑΣΗ επαναφέρει το θέμα της οδού Κρήτης στο δημοτικό συμβούλιο22/8/2025 Μ.Κ
Καλησπέρα, για να καταλάβω τι λέτε στο παραπάνω άρθρο .Έκανε καλά ο δήμος με την αντιδρομηση την Κρήτης ή όχι ? Τόσα χρόνια που όλα αυτά τα φορτηγά και η κίνηση που περνάγανε από την Κρήτης κάνατε ανάλογες προσπάθειες να αλλάξει κάτι ? Η λύσεις που έχουμε σαν κάτοικοι είναι 2 : 1) Μένει η κατάσταση ως έχει γιατί δεν πιστεύω κάποιος να λέει ότι η κίνηση που δυσκολεύει 2 διπλούς δρόμους ( Μακεδονίας, 25 Μαρτίου ) είναι λογικό να πέσει σε ένα στενό 2 τετραγώνων όπως η Κρήτης με δημοτικό ,νηπιαγωγείο και παιδική χαρά .. 2) Να αντιδρομησει ο Δήμος την Ψαρών μέχρι την Αβαρικου για να φεύγουν τα αυτοκίνητα από εκεί. Αν πιστεύει κάποιος και αν γίνεται αυτό που γράφεται να συνεχιστεί ο παράδρομος της Αττικής οδού προς Πεντέλης θα ήταν το καλύτερο αλλά προσωπικά το θεωρώ πολύ δύσκολο. Ευχαριστώ
Ανάγκη μέτρων στην περιοχή των Κάτω Βριλησσίων20/7/2025 Κ.Μ
Καλησπέρα, Σαν κάτοικος της περιοχής συμφωνώ με το παραπάνω άρθρο εκτός από ένα σημείο: "Οτι η αντιδρομηση της οδού Κρήτης δεν ωφέλησε την περιοχή" .Το λογικό είναι να μην δέχονται τα Βριλήσσια τόσο μεγάλο οδικό φόρτο .Αν είναι όμως υποχρεωτικό επουδενι δεν πρέπει για λόγους ασφαλείας των μικρων παιδιών να τον παίρνει η Κρήτης.Υπενθυμιζω ότι η Κρήτης έχει την πόρτα του Δημοτικού, του νηπιαγωγείου αλλά και την παιδική χαρά.Αρα είναι άτοπο να λέμε ότι 2 διπλοί δρόμοι δεν αντέχουν την κίνηση αλλά την αντέχει ένας στενός δρόμος 2 τετραγωνων.Και επειδή μένω στην περιοχή συμφωνω με την αντιδρομηση, όσο και αν ακούγεται ότι όλοι οι κάτοικοι της Κρήτης διαφωνούνε, γιατί προέχει η ασφάλεια των παιδιών και όχι το να πίνω καφέ στο μπαλκόνι χωρίς να περνάνε αυτοκίνητα από κάτω!! ΥΓ : από την πόρτα της Κρήτης του Δημοτικού περνάνε τα μικρά παιδιά και τα παιδιά του νηπιαγωγείου...
Η εποχή του «Δεν Γνώριζα», απλά τελείωσε29/3/2025 Δ.Κ.
Τα τελευταία σύννεφα, τα οποία πιθανόν να έδιναν κάποιο άλλοθι στην «άγνοιά μας», πρέπει να ήταν πριν 5 χρόνια, με την προβολή του social dilemma, που επίσης πραγματεύονταν περίπου το ίδιο θέμα. Από τότε τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Όλα αυτά είναι συμπτώματα μιας κοινωνίας, όπου όλοι, σαν αποκεφαλισμένα κοτόπουλα, ζαλισμένα από το καθημερινό ξύλο, τρέχουν δεξιά και αριστερά, τσεκάροντας ανά 3 λεπτά το κινητό για το επόμενο breaking news που θα ανακοινώσει το newspeak. Θα ακουστώ κυνικός ή πεσιμιστής, αλλά δε βλέπω να αντιστρέφεται το κλίμα. Στο μόνο που ελπίζω είναι οι ελάχιστες -πλην όμως φωτεινές- περιπτώσεις εκπαιδευτικών που δίνουν τον καθημερινό τους αγώνα, πολλές φορές λοιδορούμενοι και από πάνω, αφουγκράζονται τα προβλήματα των εφήβων, καταλαβαίνουν τον διαφορετικό κώδικά τους, αγγίζουν τον ψυχισμό τους. Και το λέω από προσωπική εμπειρία και από τα 2 σχολεία που φοίτησαν τα παιδιά μου. Θανάση, η τελευταία παράγραφος (Δ) δεν είναι ουτοπική πρόταση, αλλά και να ήταν, όπως λέει και ο Γκαλεάνο, η ουτοπία χρησιμεύει για να προχωράμε. ΥΓ: ένα πολύ καλό ντοκιμαντέρ, που θα μπορούσε και αυτό να προβληθεί, και να αποτελέσει αφορμή για συζήτηση με τους μαθητές είναι το «Τέλος Χρόνου» του Λουκά Παλιοκρασσά.


Δημοτικές Εκλογές 2014


ΓΠΣ Βριλησσίων 2011


Δημοτικές Εκλογές 2010


Παιδεία 2009




Καλλικράτης: απόψεις και θέματα

Η κρίση και το πρόγραμμα σταθερότητας

Το στέκι της Δράσης 

Το νέο στέκι της «Δράσης», Πάρνηθος 21 Βριλήσσια τηλ. 211-116-5797. H δωρεάν δανειστική βιβλιοθήκη και ταινιοθήκη λειτουργεί κάθε Δευτέρα 12:00-2:00μμ, Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη 6:00-8:00μμ.




   
© 2006 - 2025 Δράση για μια Άλλη Πόλη
Κατασκευή - επιμέλεια ιστοσελίδας: Μάκης Ετζόγλου