Κίνηση Δημοτών Βριλησσίων

 
3/8/2024

«Κρυμμένο Πρόσωπο» από το Cine Δράση

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2024, 9:00μμ, στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Βριλησσίων

Με το «Κρυμμένο Πρόσωπο» ένα φρέσκο συναρπαστικό θρίλερ με άφθονο συναίσθημα, σασπένς, ίντριγκα και ανατροπές συνεχίζει το Cine Δράση τις προβολές του την Πέμπτη 8 Αυγούστου στις 9:00μμ, στο 3ο δημοτικό σχολείο Βριλησσίων. Επιλογή ταιριαστή σε καλοκαιρινό σινεμά διασκέδασης, με μια ισπανοκολομβιανή παραγωγή διασταυρωμένων αφηγήσεων απολαυστική σε όλη τη διάρκεια της που παίζει με τις προκαταλήψεις του θεατή κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον του. Σε αυτές τις κοινωνίες της απόλυτης ατομίκευσης, κανένας άνθρωπος δεν είναι αθώος, είναι η ιδέα που εξερευνά ο σκηνοθέτης Andres Baiz. Είμαστε όλοι διπρόσωποι, εξαπατάμε τους πιο κοντινούς και αγαπημένους μας, παίζουμε ανόητα παιχνίδια με τα συναισθήματά τους, ενώ κρύβουμε τα αληθινά δικά μας και τις προθέσεις μας.

Η ταινία περιστρέφεται γύρω από τρία άτομα, τα οποία, για διαφορετικούς λόγους το καθένα, δεν είναι ιδιαίτερα συμπαθητικά. Ο Adrian (Quim Gutierrez) ένας επιτυχημένος οικονομικά και καλλιτεχνικά μαέστρος έχει πρόσφατα μετακομίσει από την Ισπανία στην Κολομβία με τη φίλη του Belen (Clara Lago) για να διευθύνει την Φιλαρμονική Ορχήστρα της Μπογκοτά. Εκείνη τον ζηλεύει παθολογικά και όχι χωρίς αφορμές αμφιβάλλει για την πίστη του, οπότε αποφασίζει με τη βοήθεια της γυναίκας από την στην οποία έχει νοικιάσει τη βίλα στην οποία κατοικούν να οργανώσει ένα σχέδιο για να δοκιμάσει το βάθος των συναισθημάτων του. Η πολυτελέστατη κατοικία ανήκει σε έναν Γερμανό πρώην αξιωματούχο ναζί, ο οποίος όπως και πολύ άλλοι της κατηγορίας του έχει βρει καταφύγιο στη Λατινική Αμερική. Όμορφη, σχεδόν απόκοσμη βρίσκεται σε έναν υπέροχο, απομονωμένο τόπο. Πρόκειται δε για μια εντελώς ιδιαίτερη κατασκευή ώστε να μπορεί να εξυπηρετεί την ανάγκη του ιδιοκτήτη της να αποφεύγει τους διώκτες των εγκλημάτων του. Το σχέδιο οργανώνεται και φτάνει η στιγμή που ο Adrian βρίσκει ένα βίντεο με το οποίο η φίλη του τον ενημερώνει ότι τον εγκαταλείπει για έναν άλλο άνδρα. Είναι μάταιο να την αναζητήσει, η απόφαση της είναι αδιαπραγμάτευτη. Η βασική της επιδίωξη είναι να μπορεί να τον παρακολουθεί από κάπου κοντά ελπίζοντας να τον δει να υποφέρει από την απουσία της. Η βιασύνη και μια μικρή αναποδιά θα ανατρέψουν ολοκληρωτικά τα σχέδια της.

Η αστυνομία εμπλέκεται προσπαθώντας να λύσει το μυστήριο της ξαφνικής και χωρίς ίχνη εξαφάνισης. Η περίπτωση εγκληματικής ενέργειας δεν αποκλείεται και φυσικά ο Adrian είναι ο βασικός ύποπτος. Εκείνος, αρχικά δείχνει συγκλονισμένος, πληγωμένος. Αλλά η σύγχυση και η λύπη του είναι επιφανειακές, δεν θα κρατήσουν πολύ και γρήγορα θα βρει παρηγοριά στη μουσική και την αγκαλιά της Fabiana (Martina García), μιας νεαρής και όμορφης υπαλλήλου του μπαρ που συχνάζει. Η σχέση προχωράει με γοργούς ρυθμούς. Εκείνη, αγνοώντας τα μυστικά που τον βαραίνουν και παρά τους όποιους ενδοιασμούς της, μετακομίζει σπίτι του. Εκεί θα έρθει αντιμέτωπη με διάφορα ανεξήγητα φαινόμενα: φωνές ακούγονται από τις σωληνώσεις, το νερό στο ντουζ αλλάζει ξαφνικά από ζεστό σε ζεματιστό μέχρι τραυματισμού, η λεία επιφάνεια του νερού της μπανιέρας αρχίζει να κυματίζει απαλά ενώ αυτή μένει ακίνητη, τα φώτα αναβοσβήνουν ανεξέλεγκτα. Χωρίς να μπορεί να βρει την προέλευση των γεγονότων σύντομα θα τα συνδέσει με την εξαφάνιση της Belen. Έτσι ταυτόχρονα με το πάθος τους που γιγαντώνεται δυναμώνουν και τα ερωτηματικά σχετικά με τη μυστηριώδη εξαφάνιση. Τι συμβαίνει ακριβώς; Είναι εκείνη που προκαλεί τις ανεξήγητες καταστάσεις, επιδιώκοντας εκδίκηση; Ή μήπως υπάρχει κάτι πιο αποκρουστικό; Στη συνέχεια, η ιστορία αλλάζει εντελώς χαρακτήρα, σαν μια σκόπιμη προσπάθεια εκ μέρους του σκηνοθέτη να δώσει στο έργο του την ίδια διπρόσωπη φύση που θεωρεί ότι διαθέτουμε όλοι οι άνθρωποι. Πολλές από τις σκηνές του πρώτου μέρους προβάλλονται από διαφορετική οπτική γωνία, το σενάριο αποκτά πολλαπλά νοήματα. Αλλά, ως εδώ οι πληροφορίες. Δεν μπορούμε να συνεχίζουμε την παρουσίαση του σεναρίου χωρίς να αποκαλύψουμε βασικές πτυχές που θα ακυρώσουν τις εκπλήξεις.

Το «The Hidden Face» είναι το είδος της ταινίας που μας κρατά σε ένταση. Η δύναμη της έγκειται στην ικανότητά της να μετατοπίζει επιδέξια τις οπτικές γωνίες θέασης, αλλάζοντας διαρκώς την άποψή του θεατή για τους χαρακτήρες. Το βαρύ της θέμα, αποδίδεται με παιχνιδιάρικο τρόπο, καθιστώντας την διασκεδαστική, δημιουργώντας νέα μυστήρια καθώς λύνει κάποια άλλα.

Εξαιρετικές οι ερμηνείες από τους τρεις πρωταγωνιστές Quim Gutiérrez, Clara Lago, Martina García, ταιριαστές στη φύση μιας μελοδραματικής και συχνά παράλογης πλοκής. Ενδιαφέρουσα η ερμηνευτική προσέγγιση του Gutiérrez, στο ρόλο ενός συνηθισμένου ανθρώπου τυλιγμένου με τα φανταστικά στοιχεία που τον περιβάλλουν: αν και ουσιαστικά κατέχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο εντούτοις είναι εκείνος που αγνοεί εντελώς οτιδήποτε συμβαίνει γύρω του. Ιδιαίτερη η εμφάνιση της βετεράνου και έμπειρης ηθοποιού Alexandra Stewart ως σπιτονοικοκυράς.

Συναρπαστική και μυστηριώδης μουσική από τον Federico Jusid με ένα υπέροχο δραματικό soundtrack, λαμπερή κινηματογράφηση από τον Josep M. Civit. Αν μάλιστα ο θεατής έχει ως σημείο αναφοράς ταινίες όπως αυτές του Καταλανού σκηνοθέτη Oriol Paulo, «Το σώμα» (2012), «Αόρατος Επισκέπτης» (2016), για να αναφέρουμε αυτές που έχει προβάλλει το Cine Δράση, θα διαπιστώσει ότι και εδώ υπάρχουν πολλά από τα στοιχεία της αποκαλούμενης «ισπανικής σχολής» αστυνομικού και θρίλερ κινηματογράφου. Η απλότητα υπαγορεύει τους ρυθμούς, το ισορροπημένο σενάριο αναπτύσσεται με τρόπο που να εκπλήσσει το κοινό, το μυστικό μένει με ικανό τρόπο πολύ καλά κρυμμένο ώστε να διατηρείται η ένταση και η προσοχή σε υψηλά επίπεδα. Καθώς δεν χύνεται ούτε μια σταγόνα αίματος σε όλη τη διάρκεια της ταινίας είναι τα ίδια τα γεγονότα, η μουσική και τα εφέ που εξασφαλίζουν το σασπένς.

«Κρυμμένο Πρόσωπο»: Κολομβία, Θρίλερ, 2011. Διάρκεια: 103’. Σκηνοθεσία: Andrés Baiz. Σενάριο: Andrés Baiz, Hatem Khraiche. Πρωταγωνιστούν: Quim Gutiérrez, Clara Lago, Martina García, Marcela Mar, Alexandra Stewart, Juan Alfonso Baptista, Humberto Dorado.


Πληροφορίες:
Μετά το κλείσιμο των σχολείων, το Cine Δράση γίνεται θερινό και μεταφέρεται κάθε Πέμπτη στις 9.00 το βράδυ στο προαύλιο του 3ου Δημοτικού, 25ης Μαρτίου & Μακεδονίας.

Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων Cine-Δράση


readers  440


Σχόλια (0)


Εισαγωγή σχολίου
Όνομα:

Σχόλιο:



Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2024 H Δράση στο facebook Το κανάλι μας στο YouTube
 
Ακροβάτες στο χαρτί Ακροβάτες στο χαρτί
Cine Δράση

Τελευταία θέματα

Τοιχο-διωκτικά
Κωστής Παπαγιώργης
Οι αριθμοί είναι λιγότερο αμφίσημοι από τις λέξεις, η φιλοσοφία υπερέχει γιατί είναι η μόνη που μπορεί να σκέφτεται κάτι και συνάμα να σκέφτεται ότι το σκέφτεται.


Τα σχόλια σας...
Καταστρέφουν το πράσινο στο όνομα του περιβάλλοντος!18/6/2024 Τασία Μάρη
Πολύ ενδιαφέρουσα η παρέμβαση της Δράσης για μια άλλη Πόλη. Πιστεύω ότι το πιο σημαντικό σημείο του άρθρου, το οποίο θα πρέπει να μας προβληματίσει όλους , είναι το παρακάτω: " ....Είναι γνωστό το φαινόμενο, ξαφνικά όλοι οι Δήμοι να βάζουν όργανα γυμναστικής στα πάρκα τους, όλοι να αλλάζουν τους λαμπτήρες οδοφωτισμού τους με Led, όλοι να εγκαθιστούν υπόγειους κάδους συμπίεσης απορριμμάτων, όλοι να εκπονούν Σχέδια Βιώσιμης Ανάπτυξης & Κινητικότητας, όλοι να αγοράζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να εγκαθιστούν δωρεάν σταθμούς φόρτισης, ναι, ζούμε σε έναν οικολογικό κόσμο που κινείται συντονισμένα και βελτιώνει την καθημερινότητά μας. Εκεί το χρήμα, εκεί πρωταγωνιστεί και η Αυτοδιοίκηση!...." Δυστυχώς, από την .... Τοπική Αυτοδιοίκηση, το δεύτερο συνθετικό είναι δυστυχώς όρος κατ΄ ευφημισμόν......
Ο πολίτης απέναντι στον Μινώταυρο μέσα στο κράτος - λαβύρινθο15/5/2024 Γιώργος Θωμάκος
Έχω ανάλογη δυσάρεστη εμπειρία από την ΑΑΔΕ, την αυθαιρεσία των υπηρεσιών της, τις δυσλειτουργικές πλατφόρμες της ,τα ηλεκτρονικά αδιέξοδα και την "απρόσωπη" "από μηχανής" ταλαιπωρία που περιμένει τον κάθε ανυποψίαστο πολίτη ( που δεν είναι λογιστής ή φοροτεχνικός). Και ως επιστέγασμα, ο Διοικητής της ο κύριος Πιτσιλής να κομπάζει ότι με την ηλεκτρονική διοίκηση έχει καταφέρει να μειωσει την προσέλευση του κοινού προς τις υπηρεσίες(αφού έχει πρώτα κλείσει όλες τις τοπικές εφορίες και έχει πάει τις υπηρεσίες στου διαόλου τη μάνα). Άλλη μία Ανεξάρτητη αρχή που "απολαμβάνει" την ανεξαρτησία της από το να λογοδοτεί στους πολίτες. Προσωπικά, δεν μπορώ να ανεχθω την "ανημπορια" αντίδρασης απέναντι σε τέτοιες.αυθαιρεσίες. Μετα απο δύο ενδικοφανεις προσφυγές (στις οποίες δικαιώθηκα) και ένα email διαμαρτυρίας στα διοικητή της ΑΑΔΕ σκοπεύω να στείλω αναφορά για τις δομικές παθογένειες της φορολογικής διοίκησης στην αρμόδια Επιτροπή Θεσμών κ Διαφάνειας στη Βουλή. Είναι σίγουρο ότι εκτός από εμένα υπάρχουν και πολλοι αλλοι στην αντίστοιχη θέση. Ευχής έργον θα ήταν να γίνει κάτι συλλογικά.
Τα Βριλήσσια στο μέτωπο των Δήμων που αντιδρούν 7/5/2024 ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ
Πρόκειται για ένα υδροκέφαλο κράτος και ένα επίσης υδροκέφαλο λεκανοπέδιο. Η ζήτηση κατοικιών είναι ασφυκτική και οι "αρμόδιοι" όπως πάντα καλούνται να την αντιμετωπίσουν άρον άρον, (τηρουμένου βεβαίως κάθε μέτρου που εξασφαλίζει τα συμφέροντα των εχόντων προσβάσεις στο κράτος). Θέλουμε σπίτια και δεν έχουμε γη; Δίνουμε ύψος, αδιαφορώντας αν ο συνωστισμός που δημιουργείται έτσι δημιουργεί προβλήματα στη λειτουργία των πόλεων και την ποιότητα ζωής των κατοίκων. Κανένας από αυτούς τους νεαρούς και νεοεμφανιζόμενους, αμερικανοσπουδαγμένους πολιτικούς με τον αέρα σαράντα καρδιναλίων δεν θα σπάσει το κεφάλι του προκειμένου να αντιμετωπίσει ριζικά ένα θέμα πριν η βόμβα σκάσει στα χέρια μας, εστιάζοντας στα αίτια. Θα κινηθούν με συνοπτικές διαδικασίες για να κατασπαράξουν ό,τι έχει απομείνει και "τσιμέντο να γίνει". Διότι, αν η χώρα είχε διασώσει κάποιες πολιτικές προσωπικότητες και αν διέθετε πολιτικούς ικανούς να παράγουν πολιτική με μακροπρόθεσμο ορίζοντα, όπως για παράδειγμα υπήρξε ο πρόσφατα εκλιπών Μιχάλης Χαραλαμπίδης, κάποιον θα ενδιέφερε αυτό το τρομαχτικό άνοιγμα ανάμεσα στα κέντρα και στις περιφέρειες, όπου υπάρχει μεγάλη στενότητα ευκαιριών απασχόλησης και κοινωνικής προστασίας των εκεί πληθυσμών με αποτέλεσμα η ύπαιθρος να ερημώνει και να μαραζώνει την ώρα που τα κέντρα ασφυκτιούν. Γιατί εκεί βρίσκεται η κύρια γενεσιουργός αιτία των δυσλειτουργιών της πόλης. Χρειάζονται αντιστάσεις ώστε να μην εφαρμόζονται μέτρα που επιβαρύνουν την κατάσταση στις πόλεις, σαν αυτά που συζητούνται, αλλά ταυτόχρονα και αναβάθμιση των υποδομών και της ζωής στην περιφέρεια, ώστε να συγκρατούνται οι πληθυσμοί τους εκεί. Αυτά μεταξύ άλλων πολλών με δεδομένο το παντελώς αφερέγγυο σύστημα εξουσίας.


Δημοτικές Εκλογές 2014


ΓΠΣ Βριλησσίων 2011


Δημοτικές Εκλογές 2010


Παιδεία 2009




Καλλικράτης: απόψεις και θέματα

Η κρίση και το πρόγραμμα σταθερότητας

Το στέκι της Δράσης 

Το νέο στέκι της «Δράσης», Πάρνηθος 21 Βριλήσσια τηλ. 211-116-5797. H δωρεάν δανειστική βιβλιοθήκη και ταινιοθήκη λειτουργεί κάθε Δευτέρα 12:00-2:00μμ, Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη 6:00-8:00μμ.




   
© 2006 - 2024 Δράση για μια Άλλη Πόλη
Κατασκευή - επιμέλεια ιστοσελίδας: Μάκης Ετζόγλου